У вас запущено Adblock. Роботу сайту може буте порушено через Adblock.
Дорогі клієнти!
Замовлення відправляються заказ за рахунок отримувача на протязі
2х робочих днів після внесення повної або часткової передоплати.
Call-центр працює пн-пт: з 10.00 до 17.00. 
 
Доставка Новою Поштою до відділення

Доставка замовлення займає 1-3 робочих днів в залежності від міста призначення.

Список населених пунктів, за якими здійснюється доставка, та адреси складів наведено тут . При отриманні посилки необхідно мати при собі паспорт, ПІБ у паспорті повинні збігатися з даними, вказаними при оформленні замовлення. Увага! Посилка знаходиться на відділенні Нової Пошти 5 робочих днів, потім її буде повернуто назад. Якщо Ви хочете затримати посилку, відправлену післяплатою, ще на кілька днів на відділенні, то для цього Вам потрібно буде внести мінімальну передоплату 100 грн на картку, сума післяплати буде зменшена на розмір авансу. кур'єром по Україні. 








Кур'єрська доставка замовлень по Україні здійснюється Новою Поштою. Вартість доставки Ви сплачуєте за тарифами Нової Пошти. 

 

Способи оплати


Оплата на картку Приватбанку

Сума платежу має відповідати вартості вашого замовлення. Також ви оплачуєте комісію за переказ грошей згідно з тарифами банку. Термін проходження перекладу становить від 5 хвилин до 3 робочих днів.


Оплата на розрахунковий рахунок (IBAN)

Дані для переказу Ви отримаєте після уточнення обраних позицій.


Часткова оплата 

Ви можете внести 10% від суми замовлення як передоплату, а решту замовлення сплатити післяплатою.




 
Повернення товару

У присутності кур'єра уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що вам доставили те, що ви замовляли, і вас влаштовує зовнішній вигляд товару. Усі претензії до замовлених товарів приймаються лише у момент доставки, за збереження цілісності упаковки.

УВАГА! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯЖАТЬ. Тому будьте уважні під час вибору товару.

 
Повернення передоплати

Ви можете скасувати замовлення повністю або частково після внесення авансу або передоплати за умови дотримання умов:

1) товар ще не був відправлений Новою Поштою;
2) товар НЕ на замовлення;
3) якщо товар на замовлення, він ще не був викуплений інтернет-магазином.

В інших випадках передоплата НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ. Прохання робити замовлення обдумано.


 
Мінімальна сума замовлення у нашому інтернет-магазині складає 500 грн.